Nadyun Csodája
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ön nincs belépve. Kérjük, jelentkezzen be vagy regisztráljon

Iskola: Villám mágiaművészet

Go down  Üzenet [1 / 1 oldal]

1Iskola: Villám mágiaművészet Empty Iskola: Villám mágiaművészet Kedd Feb. 05, 2019 11:14 pm

Arkhan Iyusu

Arkhan Iyusu
Adminisztrátor
Adminisztrátor

Villám mágiaművészet


Bevezetés, ismertető:
A villám elemének mágiaművészete egyike a kifejezetten egyedi ágaknak, tekintve, hogy szokatlanul töri meg a más elemekkel való kő-papír-olló stílusú erőviszony-rendszert. Nincs egyértelmű ellentéte az elemek közt, így bátran ajánlható olyan embereknek, akik egy minden téren kifinomult elemet keresnek maguknak. Ám ez nem azt jelenti, hogy egy könnyű ágazat, ugyanis egy villám mágiaművésznek érdemes edzésben maradnia a maximális eredmény érdekében. A gyorsaság, precizitás és a kiegyensúlyozottság mind gondolkodás és életvitel terén alighanem megkövetelt.
A villám iskolája elsősorban a test és a környezet egyensúlyára fókuszál. Addig, míg az ezekben fellelhető ellentétek nincsenek kiegyenlítve, a villámhasználó nem járhat sikerrel. Szükséges az egyensúly megteremtése, hogy aztán azt megtörve a használó teljes irányítása alá vethesse az ég nyilait. A tanítások ugyancsak gyorsaságra és pontosságra ösztökélnek, ugyanis a villám ág legfőképpen mozdulatokat tartalmaz az idézésekhez. Minél precízebb a művész, annál halálosabb ellenfél.

FONTOS! A mágiaművész által idézett villámok NEM feltétlen az ég villámai, így legtöbb esetben 1-250 voltig terjed a varázslatok ereje. Nadyun világában nem létezik a "volt" mértékegység, ez csupán a játékosnak szól valós viszonyítási értéket adva. Keressétek a "valós villám" kifejezést, ugyanis kizárólag azok a varázslatok képesek égi erejű villám idézésére, ahol ez írva is van.

Főbb elvei:
A polaritások egyensúlyozott mértékének megtartása minden áron.
A hanyagság a vereség csírája, a precizitás pedig a győzelemé.
A „jó” és a „rossz” relatív fogalmak, melyek csupán viszonyítási értékekként funkcionálnak.
Minden leegyszerűsíthető jó-rossz, illetve plusz-mínusz harcára.
A test és a lélek egyként funkcionál a mágiaművészet forrásaként, ennél fogva ép test ép lelket igényel, s ugyanígy fordítva.

Ezen elvek többségének kimondott és hangoztatott vallása ajánlott, de legalább a személyiségben tulajdonságok képében jelen kell lenniük. Ennek hiányában a varázshasználó soha nem sajátíthatja el igazán a villám elemét.

Túlhasználási tünetek:
A villám túlhasználása a Fluxtest kimerültsége esetén véletlenszerű rángásokat eredményez a használó testén. Rövidesen el is veszíti idegei fölött az irányítást, mígnem teljesen bénává nem válik egy teljes napra. Egyetlen ilyen esetet képes túlélni a test, a legközelebbi alkalommal a bénaság végleges, s jobbik esetben is belehal.

Varázslatok felhasználási nemének eloszlása:
Legfőképpen haszon- és támadó varázslatokat tartalmaz, a védelemre valamivel kevesebb hangsúlyt fektetve. Így az eloszlás végül:
- 8 támadó
- 9 haszon
- és 4 védelmi varázslat található a nagykönyvben.
Összesen tehát 21 felfedezett varázslat.

1. Szint - Kezdő

Statikusság
     Leírás: Bármely, affinitási szintenként egy, végtagot statikus erővel tölt fel.
     Varázsige: „Rázz!”
     Mozdulat: A két tenyér egymásba dörzsölése hirtelen erővel.
     Használat:  A statikus energia szánt fokozattól függően enyhe csípést, szúrást, de akár gyenge ütést is okozhat a választott végtaggal való érintéskor. A végtagból érintés után eltűnik a statikusság. Ha közvetlen mellkast ér, ütés fokozaton plusz 1 szívverést okozhat.
     Különleges hátrány: Ha a használó és az érintett alany sincs földelve, a hatás mindkettejüket éri.
 
Szikra
     Leírás: Apró szikra, mely képes apró hirtelen hevítésre.
     Varázsige: -
     Mozdulat: Mindkét kézben csettintés, miután a két hüvelykujj egymás felé nézve marad. A kisülés akkor történik meg, ha ez az állapot megszűnik.
     Használat: Képes kicsiny, gyúlékony szikrázást okozni, így alkalmas könnyen éghető, vékony tárgyak meggyújtására. Természetesen viccelődésre is alkalmas, testfelületen csupán rovarcsípéshez hasonló érzést kelt.
     Különleges hátrány: -

2. Szint - Középhaladó

Feltöltés
     Leírás: Egy általános képesség, mely különösebb tanulást nem igényel. A villám elveit élők passzívan rendelkeznek ezzel az adottsággal.
     Varázsige: -
     Mozdulat: Szaltók, hirtelen hosszú ugrások és hosszú zuhanások feltöltik a villám művészt.
     Használat: A feltöltés után a közeljövőben bármilyen villám varázslat használatakor egy elektromos kisülés hagyja el a varázsló testét, mely pillanatnyi időre megbénít mindenkit egy 1 méteres körben.
     Különleges hátrány: -

Vándorvillám 
     Leírás: Egy céltalanul vándorló villámgömb.
     Varázsige: „Sziporkázó vándor, mutass utat!”
     Mozdulat: Egyik tenyeret ég felé, másikat a föld felé fordítva az ige elmondása, majd a kezek egybefordítása és végül lökésszerű mozdulat a föld felé.
     Használat: Egy gömbvillámot idéz meg, mely céltalanul bolyong több percen, akár órán keresztül. Vihar, avagy erős esőzés esetén egészen a vihar végéig is kitarthat. Szeret nyílásokon keresztül vándorolni, miközben fényt áraszt és közepes áramütést okoz érintkezéskor. Egy átlag ember sétatempójával halad.
     Különleges hátrány: -

3. Szint - Haladó
 
Átirányítás
     Leírás: A mágiaművész éberen vár és markába fogja ellenfelei támadó erejét, megváltoztatva azok célját.
     Varázsige: -
     Mozdulat: A test egy lábon egyensúlyozik, míg mindkét marok az érkező villámtámadás irányába néz. Sikeres befogáskor a fenntartott lábbal választott irányba rúgás. Levegőben nem szükséges egy lábon „állni”.
     Használat: Villámtámadást semlegesít. Ennek megtörténte után az energia a levegőben tartott lábba vándorol, amit a mágiaművész Támadó villám formájában továbbíthat abba az irányba, amerre talpát kiveti.
     Különleges hátrány: -
 
Támadó villám
     Leírás: Egyike a legalapvetőbb támadó varázslatoknak. Irányított nyaláb, mely képes égési sérülést okozni áldozatának.
     Varázsige: „Támadj, cikázó haragom!”
     Mozdulat: Bármely kéz két ujjának végighúzása a másik karon válltól az ujjakig, majd hirtelen célirányba helyezése.
     Használat: A kar kiegyenesedésével azonnal megtörténik a kisülés, amely képes 9 métert is utazni, majd elenyészik teljesen. Képes közvetetten is kárt okozni, vezetőn (pl. vas) keresztül, így a hatótávot is kiterjeszteni, de ereje felére csökken. Hólyagosodó égési sérülést okozhat, ehhez híven terjedő, égető fájdalmat okoz.
     Különleges hátrány: -
 
4. Szint - Beavatott

Voltra és Ampra
     Leírás: Két lehelyezhető, elektródákként funkcionáló gömb, melyek parancsra kisülést okoznak köztes vonalukon.
     Varázsige: Voltra lehelyezéséhez „Voltra!”, Ampra lehelyezéséhez „Ampra!”
     Mozdulat: A gömbök megidézéséhez egyenként kell mindkét kezet kisujjal az irányba kivetni. A kisüléshez taps után egy tenyér hozzáérintése azon felülethez, amely érintkezik legalább az egyik lehelyezett gömbbel.
     Használat: A gömbök egyenként fel-felvillanó, gyenge fényt árasztanak a szikrákból. A kisülés pillanatában a két gömb között tartózkodó minden áramvezető dolog sokkoló sebzést szenved el, pár másodpercre bénaságot és folyton vándorló, szúró fájdalmat okoz.
     Különleges hátrány: A kisülés nem történhet meg, ha széles, áramot nem vezető akadály áll a két gömb között. Továbbá vakító fénye másodpercekre tompa-látást okozhat.
 
Erőtér
     Leírás: Rosszullétet okozó terület, melyet a használó választ.
     Varázsige: -
     Mozdulat: Egy gáncsoláshoz hasonló pörgőrúgás guggoló helyzetből, melyből felállva ellentétes irányba újabb pördülés a testtengely körül, amit végül egy föld felé vetett tenyér követ.
     Használat: A mágiaművész körüli 5 méter körben a környezet energianeme ingadozik, kiegyenlítődik és ismét megváltozik. Ez egész percek hosszáig tart, amit a használó nem befolyásolhat már, de általánosságban nem tart tovább 6 percnél. Minden élőlény, mely kapcsolatba kerül a területtel, először szédülni kezd, majd látásában fényfoltok jelentkeznek, legvégül pedig komoly hányingert okoz 3 perc folyamatos érintkezés a területtel, mely a varázslás képességét is elveszi áldozataitól 3 percig.
     Különleges hátrány: -
 
5. Szint - Professzor


Elvillanás
     Leírás: Teleportálásra hasonlító, pár méteres ugrás a térben.
     Varázsige: -
     Mozdulat: Ugrás és a levegőben egy taps.
     Használat: A használó 3 métert utazik azonnal. Tárgyakon keresztül lehetetlen az ugrás. Az térugrás iránya attól függ, merre néz a használó.
     Különleges hátrány: -

Kettős nyaláb
     Leírás: Két ellenkező energianemmel rendelkező villámnyaláb.
     Varázsige: -
     Mozdulat: Az alkarok „X” alakba helyezése, majd mindkét karral egy kisebb kör tétele a test irányába, mialatt a karok keresz alakja nem szakad meg.
     Használat: A jobb kéz pozitív, a bal kéz negatív energianemmel lesz feltöltve. Egy-egy erőnyaláb dobható ki választott irányba, melyek kisütik a célpont testet, terjedő szúró fájdalmat okozva.
     Különleges hátrány: Ugyanarra a célpontra való két sikeres találat esetén a másodiknak nincs semmilyen hatása.
 
6. Szint - Mester

Eluvia
     Leírás: Egy passzív hatás, melyet a használó kitanulás után folyamatosan fenntart. Borongós időben a villám elem használata hatékonyabbá válik.
     Varázsige: -
     Mozdulat: -
     Használat: Borongós napokon, zivatarokban, viharokban és erős szeles időkben a villám mágiaművész képes minden varázslatát kétszeres távolságra kiterjeszteni. A Vándorvillám ehelyett kétszer olyan gyorssá (normál futás tempó) válik és 2 óráig is kitart.
     Különleges hátrány: A polaritások befolyásolása alighanem lehetetlenné válik (pl Erőtér, Követelő jelenlét)
 
Belső áramlat
     Leírás: A legveszélyesebb villám varázslatok egyike, a varázshasználóra nézve. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz a testnek, ám a költsége páratlanul magas.
     Varázsige: „Testem akárcsak a villám: gyors és halálos.”
     Mozdulat: Az ige befejezésekor a mellkas megérintése két kézzel.
     Használat: A használó saját emberi gyorsaságának kétszeresére tesz szert egy rövid időre. Bár az idő relatívan variálható akarat szerint, nem ajánlott 5 másodperc hosszánál tovább fenntartani ezt az állapotot.
     Különleges hátrány: A határidő túllépése időleges, de akár végleges bénulást is okozhat.
 
Idegen áramlat
     Leírás: A Belső áramlathoz hasonlóan, a mágiaművész energiával tölti fel a célpont testet, ezzel megnövelve annak sebességét.
     Varázsige: „Vállaid súlya parancsomra hullnak le!”
     Mozdulat: Az ige kimondásakor közvetlenül érintkezni kell az alannyal. Alternatívan: vezetőt érintve is átadható.
     Használat: Összesen 5 másodpercre a kedvezett alany sebességének kétszeresére tesz szert. Ez az időtartam nem variálható.
     Különleges hátrány: A hatás lejárta enyhe szédülést okoz.
 
7. Szint - Mágus

Szikrabokor / Szikracsokor
     Leírás: A Támadó Villám közeli testvére, mely képes majdnem ugyanakkora távon több célpontot is eltalálni.
     Varázsige: -
     Mozdulat: Legalább egy kéz végighúzása a levegőben tárt ujjakkal alulról fölfelé, majd ostorszerű mozdulattal felülről a célpont irányába csapni.
     Használat: Számos villához hasonlító fog nyúlik ki egészen 7 méteres távolságig, melyekkel való érintkezés másodpercekre bénulást és döfő fájdalmat okoz.
     Különleges hátrány: -
 
Követelő jelenlét
     Leírás: A használó percekre ellehetetleníti a környezet energianemének megváltoztatását.
     Varázsige: „Akaratommal: az egyenlőség uralkodóként száll e helyre!”
     Mozdulat: Az igét széttárt, egyenes karokkal kell kiáltani. Minél hangosabb az ige, annál szélesebb körben alkalmazható a varázslat, maximum 5 méteres rádiuszban minden irányba.
     Használat: A varázsló, mint a középpont, egy körben teljesen ellehetetleníti a környezet polaritásának megváltozását egynegyed órányi időre.
     Különleges hátrány: A varázsló maga is alá van ennek a hatásnak vetve.
 
8. Szint - Főmágus

Istennyila
     Leírás: Egy megidézhető dárda, mely emberfeletti távolságra dobható.
     Varázsige: „Viharok dühét haragom repteti markomból!”
     Mozdulat: Mozdulatlan helyzetből csak a két kéz egymástól való fokozatos eltávolítása, majd az egyik fej fölé emelése, hajításra készen.
     Használat: A megidézett „dárda” valódi, szilárd rézszál, melyet látványosan átitat és körbefon az elektromosság, de hegye, sem éle nincs, technikailag csupán egy rúd. Ezt a dárdát a használó képes akár 100 méterre is elhajítani. Pontosságot nem garantál. Bármibe is fúródik bele, egy perc elteltével a rézszál – és vele együtt az elektromosság is – teljesen semmivé foszlik. Érintkezéskor erős áramütést okoz, akár vezető felületbe, akár közvetlenül célpontba fúródva/ütközve.
     Különleges hátrány:
 
Elmeroncsolás
     Leírás: A mágiaművész egy kisülést okoz a célpont koponyáján, minek hatására annak emlékezetkiesése lesz.
     Varázsige: „Emlékeid szövetét villám szaggatja!”
     Mozdulat: Az egyik kéz hüvelykujjával az alany gerincének erős benyomása, a másik kéz ujjaival a koponya körbefonása. Alternatív: a homlok megérintése legalább 2 ujjal.
     Használat: Sikeres használatkor az áldozat elájul egy pillanatra, mialatt emlékei az elmúlt 15 percre visszamenőleg teljesen és hibamentesen kitörlődnek. Alternatív: az érintett személy képtelen varázslásra 15 percig.
     Különleges hátrány: -

9. Szint - Fejedelem 

Élő villámfogó
     Leírás: Használatakor a mágiaművész egy védő hatással ruházza fel saját magát villámcsapásokkal szemben.
     Varázsige: „Haragomat haragod táplálja!”
     Mozdulat: A kezek comb mellé, majd fej fölé, s végül vízszintes irányba csapása hirtelen sebességgel.
     Használat: A következő fél percre minden villám elemű ütés, mely a használót éri, elnyelődik. Az elnyelt energia kétharmada földelődik (ha ez lehetséges), a maradék kevés pedig felerősíti őt, míg ez a hatás tart, vagy fel nem használja azt egy saját varázslattal.
     Különleges hátrány: Abban az esetben, ha a földelés nem lehetséges, a kétharmad kifejti hatását a varázsló testére. A maradék normálisan viselkedik ennek a varázslatnak a hatására.
 
Villámtánc
     Leírás: Táncot járva, a mágiaművész egy igazi villámot hív az égből. Különlegesen magas koncentrációt igényel.
     Varázsige: A tánc közben folyamatos orrhang (m/n) hangoztatása. Légzés esetén „h” hanggal pótolható.
     Mozdulat: Hosszú, lassú, szekvenciális tánc apró szökkenésekkel, ugrásokkal, egyensúlyozással. Szigorú: belégzéskor a tenyerek fedik egymást, kilégzéskor semmiképp. Fél perc után: egyetlen csettintéssel való befejezés.
     Használat: A tánc eljárásakor a használó nincs helyhez kötve, így mozoghat. A csettintés után az ég háborogni kezd, majd 3 másodperc után egy villám csap le oda, ahol a csettintés történt. Az igazi villám csak idézőjét nem sebzi meg, a kisülés viszont mindenképp megtörténik.
     Különleges hátrány:
 
10. Szint - Aspektus

Villámcsapás 
     Leírás: A mágiaművész egy valós villámot idéz meg az égből.
     Varázsige: „Ég és föld gyermeke, tündökölj!”
     Mozdulat: Egy ujj ég felé emelése, földhöz érintése, majd cél felé mutatása.
     Használat: A mutatott pontra, legyen az bárhol, egy valódi villám csap le a felhők közül.
     Különleges hátrány: -

Bénítás
     Leírás: A célpont végtagjai időlegesen megbénulnak, cselekvésképtelenné téve őt.
     Varázsige: „Parancsolom: dermedj!”
     Mozdulat: Az igével egyidejűleg a célpont mellkasának megütése két ököllel.
     Használat: Ideiglenesen bénít, egészen két hétig is kitarthat. Ez idő alatt a célpontnak egyetlen testrésze sem képes akaratos mozgásra.
     Különleges hátrány: -

Köszönöm, hogy elolvastad a villám iskola ismertetőjét és részletezését! Ha esetleg nem tudsz azonosulni az elvekkel, esetleg nem tetszenének a varázslatok, nyugodtan vess egy pillantást a többi iskola kínálatára!

Vissza az elejére  Üzenet [1 / 1 oldal]

Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.