Nadyun Csodája
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ön nincs belépve. Kérjük, jelentkezzen be vagy regisztráljon

Iskola: Víz mágiaművészet

Go down  Üzenet [1 / 1 oldal]

1Iskola: Víz mágiaművészet Empty Iskola: Víz mágiaművészet Vas. Jún. 30, 2019 1:13 pm

Arkhan Iyusu

Arkhan Iyusu
Adminisztrátor
Adminisztrátor

Víz mágiaművészet

Bevezető, ismertető:
A víz mágiaága képviseli a 4 fő elem egyik legalapvetőbb elemét, mely mindenhol megtalálható, látható és mindennapos a használata. Közeli testvéreként gondolják a föld elemet, így az erdő mágiaágat is, ám ez ne tévesszen meg senkit; a víz mágiaművészete egészében más bonyolultsági szinten áll. Kétség kívül nem a legnehezebb használni, de ellentétéhez, a tűzhöz hasonlatosan az egyik leginkább harcképes ágak egyike.
Használójának rugalmasságra kell törekednie, s nem csak azért, mert az idézési mozdulatok leggyakrabban táncra hasonlítanak, hanem mert ez az egyetlen létező olyan ág, mely egy varázslásból két vagy több hatás kifejtésének lehetőségét is felajánlja, eszközt adva így a helyzethez való alkalmazkodásra.

Főbb elvei:
A nyers erő és a körültekintő óvatosság a leghatékonyabb kombináció.
Az élet vize egyidejűleg áll ember felett, s annak akarata alatt.
Nincsenek korlátok, a mérték az egyetlen úr.

Túlhasználási tünetek:
Eleinte a túltelítettség puffasztó, kellemetlen érzése fogja el a használót, majd szédülni kezd. Folytatott, makacs varázslás esetén a vízmennyiség befolyásolhatatlanná válik a hasznaló számára, így mindig és minden esetben a legnagyobb mértékeket használja, miközben kezdi elveszíteni érzékeinek élét. Legvégső esetben, az újonnan elsütött varázslat víz helyett a test saját vérét fogja használni, bármilyen mértékről is legyen szó. Természetesen 3 litert elérve a személy életét is veszti.

Varázslatok felhasználási nemének eloszlása:
A víz mágiaművészete egy többoldalú ág, mely többnyire egyenlően tartalmaz támadó és védelmi opciókat. Így az eloszlás:
- 7 támadó
- 5 védelmi
- és 9 haszon varázslatot foglal magába a víz ága.
Összesen tehát 21 felfedezett varázslat.

1. Szint - Kezdő

Vízhatlanság
     Leírás: A használó teste és felszerelése vízhatlanná válik.
     Varázsige: „Testem, akárcsak a víz!”
     Mozdulat: -
     Használat: Az ige kimondását követően három percre teljesen vízhatlanná válik a mágiaművész teste, így bárminemű folyadék lepereg róla, s a hasonlóan folyékony anyagú támadásokat is hárítja.
     Különleges hátrány: -

Vízfakasztás
     Leírás: Képes a levegőből vizet nyerni.
     Varázsige: -
     Mozdulat: Mindkét kéz ökölbe szorítása erősen, majd a nyitott tenyerek felfordítása.
     Használat: A víz a nyitott tenyérbe csorog az összesűrűsödött levegőből, s pár másodpercig tart a hatás (a kinyert víz nem szűnik meg.)
     Különleges hátrány: -

2. Szint - Középhaladó

Vízostor
     Leírás: Az irányítás alá vetett víz ostorként működik a használó kezei közt.
     Varázsige: „Állj össze, élet nedűje, büntesd ellenfeleim!”
     Mozdulat: Ostorszerű mozdulatokat téve az ostor tökéletesen és jobban is leutánozza azokat.
     Használat: Az ige kimondását követően egy választás szerinti víztömeg, mely jelen van, ám nem lehet öt liternél több, ostor alakját veszi fel és a varázsló keze mellett lebeg, mindenhova követve azt. Leutánozza a mágiaművész mozdulatait, melyeket a foglalatos kezével tesz. A foglalatos kéz egyik pillanatról a másikra változtatható ige és mozdulat nélkül, így egyik kézből másikba dobálható. Maximum 5 percig tart ki, elpusztíthatatlan és vékonyságától függően vághat, vastagságától függően nagyobbat üthet, akárcsak egy igazi ostor.
     Különleges hátrány: -

Reaktív páncél
     Leírás: Vékony vízréteg borítja be a használó testét, mely megvédi azt reaktív nyúlványokkal.
     Varázsige: „A tenger szeme előre lát mindent!”
     Mozdulat: Rövid, hullámzó táncszerű mozgás az ige kimondása közben. Láncolathoz: tánc megismétlése, s befejezésekor egy széles terpeszbe dobbantás hirtelen.
     Használat: A vízréteg, mely a mágiaművész testét beborítja, minden érkező támadást, mely ténylegesen eltalálná azt, hirtelen hárítja el vagy állítja meg. Ekkor a teljes víztömeg egy szempillantás alatt nyúl ki a támadás irányába, átfogja, s arrébb igyekszik taszítani a fenyegető tárgyat vagy élőlényt. Időtartama 5 perc.
     Különleges hátrány: Egyszerre maximum két támadással képes foglalkozni.
     Láncolat: Támadó páncél

3. Szint - Haladó

Vízen járás
     Leírás: Használója képes a vízen járni.
     Varázsige: „Uralkodom fölötte, s fenntart magán.”
     Mozdulat: -
     Használat: Tíz percnyi időtartamra a művész úgy sétál a vízen, mintha szilárd talaj volna. Ha akarata szerint már nem szándékozik a hatást fenntartani, az egyszerűen megszűnik és a vízbe pottyan.
     Különleges hátrány: -

Képmás
     Leírás: Használója önmaga víztestű mását hozza létre.
     Varázsige: „Mutasd lényem képét!”
     Mozdulat: Tenyér kívánt helyre fordítása.
     Használat: A mutatott helyen, maximum 7 méterre, egy vízből alakot öltött másolat jön létre, mely tükrözi idézőjét. Kötelék öleli körbe a képmás és a mágiaművész derekát. Ennek a köteléknek elvágása megszakítja a varázslatot, a kötelék pedig nem képes elhajolni, tehát tárgy sem kerülhet a két összekötött közé. A használó akarata szerint a képmással egyszer helyet cserélhet, vagy ugyancsak egyszer odaránthatja magát, maga szabályozva a sebességet és a lendületet.. Megérkezésekor azonnal megszakad a varázslat, egyéb esetben pedig 2 percig él. 
     Különleges hátrány: -
     Láncolat: Jégszobor

4. Szint - Beavatott

Vízpenge
     Leírás: Víz tömörül a használó tenyere fölött, mely pengét utánozva vékonyodik támadáskor.
     Varázsige: „Nyes és szel!”
     Mozdulat: Belemarkolás vízbe, akár levegőbe, vagy bármilyen víztartalmú közegbe. Láncolathoz: belemarkolás a meglevő Vízpengébe.
     Használat: A kinyert víz a használó keze fölött lebeg. Támadásra bármely, egyetlen ujj mozgatásával késztethető. Egy valódi, viszonylag éles penge által okozott vágásokat képes produkálni. Elpusztíthatatlan, formáját újra és újra felveszi használója keze mellett. 5 percig tart ki.
     Különleges hátrány: -
     Láncolat: Jégpenge

Láncolat: Támadó páncél
     Leírás: A Reaktív páncél alkalmazkodási fejlesztése.
     Varázsige: -
     Mozdulat: Reaktív páncél használata közben annak aktiválási mozdulatának megtétele, majd terpeszben tett dobbantással való befejezése. Láncolathoz: az eredeti mozdulat eljárása változtatás nélkül.
     Használat: A vízréteg fakóbb színt vesz fel és jegesebbé válik. Minden fenyegető élőlény felé kinyúlik teljes tömegével, s megfagyott tüskeként szúr annak irányába. Már nem véd támadások elől. Az eredeti időtartamot nem toldja ki, se nem frissíti azt.
     Különleges hátrány: Egyszerre egy lényre képes fókuszálni.
     Láncolat: Reaktív páncél

Alkalmazkodás
     Leírás: A víz mágiaművészetében található „láncolatok” használatát engedélyezi.
     Varázsige: -
     Mozdulat: -
     Használat: Megtanulása elengedhetetlen ahhoz, hogy Láncolatokat tanulhasson meg valaki. Enélkül a tudás nélkül teljesen értelmezhetetlen a Láncolatok leírásai, ennélfogva megtanulhatatlanok. A Láncolat varázslatok használatakor és visszafordításkor sem terhelik a fluxtestet egyáltalán, ám vannak kivételek.
     Különleges hátrány: -

5. Szint - Professzor

Láncolat: Jégszobor
     Leírás: A Képmás alkalmazkodási fejlesztése.
     Varázsige: -
     Mozdulat: Két kar X-alakba helyezése.
     Használat: A Képmás jelenléte közben süthető el, a mozdulat elvégzésére pedig a használót és a képmást is megfagyasztja tökéletesen ugyanabban a pózban. A jég sűrű és átláthatatlan, így nem látható, hogy a használó vagy a víztestű képmása van-e a jégréteg alatt. A jég több deciméter vastag, így betörni lehetséges, bár nehéz, s ez az állapot egészen addig marad fent, míg a használó úgy kívánja, de maximum 2 percig.
     Különleges hátrány: Nem változtatható vissza eredeti Képmás alakjába. Külön varázslatnak számít, így ez a varázslat meríti a fluxtestet, ám szintjéhez mérten csak feleakkora mértékben.

Jégdárda
     Leírás: Jégből formált dárda jelenik meg a használó kezében.
     Varázsige: -
     Mozdulat: Két lépés hátra, egy előre, majd egy fordulat közben újabb előrelépés, miután lendületből egy irányba hajító mozdulat tétele.
     Használat: A hajítás, akár üres, akár foglalt kézzel történik, egy jégdárdát indít útnak a semmiből. A hajítás távja nem függ a használó fizikai erejétől, csupán a mozdulat alatt nyert lendülettől, s elérheti az 70 métert. Találattól függetlenül, a jégdárda szertefoszlik egy perc múlva.
     Különleges hátrány: -

Láncolat: Jégpenge
     Leírás: A Vízpenge alkalmazkodási fejlesztése.
     Varázsige: -
     Mozdulat: A Vízpenge víztömegébe való belemarkolás. Láncolathoz: a Jégpenge saját kézzel való széttörése.
     Használat: A víz megfagy, s a mágiaművész elképzelése szerinti penge alakját veszi fel. Ebben a formában veszélyesen éles a penge, ám már eltörhető, viszonylag könnyedén. A Vízpenge eredeti időtartamát nem frissíti, s nem bővíti ki.
     Különleges hátrány: -
     Láncolat: Vízpenge

6. Szint – Mester

Spirál
     Leírás: Spirálozó víz öleli körbe a célpontot.
     Varázsige: „Óvd meg barátaimat!”
     Mozdulat: Pördülés közben bármely oldalra lépés, majd ugyanez ellentétes irányba. Legvégül mindkét kéz erőteljes kivetése a célpont felé. Láncolathoz: hátrafelé tett két lépés egy pördüléssel, miután mindkét kéz csípőszint alá csapódik.
     Használat: Hosszú víznyaláb fut fel, s le, spirálozva a célpont teste körül két méter sugarú körben. Eszméletlen gyorsasága miatt nyílvesszőket is képes kettétörni. Mozgása kiszámíthatatlan spirálozás közben, de nem cselekszik reaktívan, tehát az apró réseken keresztül továbbra is megsebezhető. 5 percig tart ki maximum.
     Különleges hátrány: Komoly akadályt jelenthet a célpont látásának.
     Láncolat: Műemlék

Láncolat: Műemlék
     Leírás: A Spirál alkalmazkodási fejlesztése.
     Varázsige: -
     Mozdulat: Spirál aktív állapota közben: hátrafelé tett két lépés egy pördüléssel, miután mindkét kéz csípőszint alá csapódik.
     Használat: A spirál nyalábjai szélesebbé válnak és összeérintkezik önmagával, majd megfagy, átlátszó, üvegszerű börtönt képezve, csapdába ejtve bárkit, aki benne tartózkodik. A jégfal betörhető belülről is, ám szabad kézzel ez alighanem lehetetlen volna. A Spirál időtartamától függetlenül végtelen ideig kitart, ám lerombolható és jégnek túl magas hőmérsékleten csak 2 percig bírja, mielőtt elkezd olvadni.
     Különleges hátrány: Nem változtatható vissza eredeti Spirál alakjába.

7. Szint - Mágus

Gejzír
     Leírás: Víz tör fel a föld alól.
     Varázsige: „Törj elő, láthatatlan forrás!”
     Mozdulat: A talaj megérintése tenyérrel a ige közben. 
     Használat: Több méteres magasságba víz tör fel, mely folyamatosan veti sugarát az ég felé megállás nélkül egészen maximum 10 percig. Az idő lejártával a vízoszlop eltűnik, s a földön ejtett rés is eltűnik.
     Különleges hátrány: -
     Láncolat: Támadó elementál, Jégoszlop

Láncolat: Jégoszlop
     Leírás: A Vízoszlop és a Gejzír alkalmazkodási fejlesztése.
     Varázsige: -
     Mozdulat: Gejzír aktív állapota közben: a föld hirtelen ököllel való megütése. Vízoszlop aktív állapota közben: tenyér másik ököllel való megütése.
     Használat: A víz megfagy, jeges oszlopot formálva jelenlegi helyén. Két méter átmérőjű vastagsága miatt eltörni, betörni, megvágni, belevágni, s egyéb úton megsérteni rendkívül nehéz megfelelő eszköz nélkül.
     Különleges hátrány: -
     Láncolat: Vízoszlop, Gejzír

8. Szint - Főmágus

Vízoszlop
     Leírás: Víz öleli körbe a mágiaművész testét és a magasba emeli.
     Varázsige: „Fel, Hódító!”
     Mozdulat: Egy láb (térddel) és egy kéz felrántása az ég felé.
     Használat: A megidézett vízoszlop, akár egy élő elementál, körbe öleli a használó testét és annak akarata szerint mozog, kígyóhoz hasonló csúszó-mászó mozgással. Az oszlopról való leszállás nem szakítja meg és maximum 10 percig van jelen. Mozgáson kívül semmire sem képes.
     Különleges hátrány: -
     Láncolat: Jégoszlop, Támadó elementál

Láncolat: Támadó elementál
     Leírás: A Vízoszlop és a Gejzír alkalmazkodási fejlesztése.
     Varázsige: „Támadj és temesd magad alá ellenfeleim!”
     Mozdulat: Célpontra mutatás.
     Használat: A mutatott célpont, legyen az élőlény vagy tárgy, a varázslat célpontjává válik, megmenekülni pedig nem lehetséges előle, hacsak a víztest képtelen elkapni azt, amíg a Vízoszlop/Gejzír eredeti 10 perce le nem jár. A Támadó elementál megragadja áldozatát és magával sodorja, mialatt az mozgásképtelen. Komoly sérülést nem tud okozni azonban, s 10 másodperces fojtogatás után elengedi áldozatát. Ha élettelen tárgy, pusztán rátelepszik és egy percig teljesen beborítja, akár parancsra a mágiaművésznek is visszaviszi.
     Különleges hátrány: -
     Láncolat: Vízoszlop, Gejzír

9. Szint - Fejedelem

Vízválasztó
     Leírás: A mágiaművész parancsára a víztest kettéválik, utat engedve bárkinek medrében.
     Varázsige: „Nyisd meg kapuid, birodalmadon szárazon kelhessek át!”
     Mozdulat: Két kéz felemelése az ige előtt, tenyérrel a víztest felé. Egyetlen kéz leeresztése is megszakítja a varázslatot.
     Használat: A befolyásolt víztest egyenes vonalban kettéhasad, száraz medrét felajánlva utazásra. A varázsló, míg kezeit fenntartja, maga is utazhat. Természeti károkat nem képes okozni, a víz falai ugyanis megakadályozzák a vízbe és abból kifelé irányuló mozgást is.
     Különleges hátrány: -

10. Szint - Aspektus

Árvíz
     Leírás: A használó árvizet enged szabadjára.
     Varázsige: „Kelj ki medredből, Hódító! Terjeszd ki birodalmad és sodord el a gyengét!”
     Mozdulat: -
     Használat: Az ige kimondásával a legközelebbi nagyobb víztestből életre kelt árvíz veszi célba a mágiaművész jelenlegi pozícióját, s követi, bármerre is megy, körülötte tombolva, de nem ártva a használónak. A tombolás addig tart, míg a víz természetesen le nem csillapodik vagy a használó meg nem szakítja. Maximum 0,5 köbkilométernyi vízmennyiség mozgatható ezzel meg, s a víz lecsillapodása után a földön lassan visszakúszik eredeti helyére.
     Különleges hátrány: -
     Láncolat: Jégkorszak

Láncolat: Jégkorszak
     Leírás: Az Árvíz alkalmazkodási fejlesztése.
     Varázsige: „Legyen fagy!”
     Mozdulat: -
     Használat: Az Árvíz aktív tombolása közben kiejtve az igét megfagyasztja azt teljes egészében, foglyul ejtve mindenkit, ami benne van. Nem halálos ugyan, de kiolvadásukig az áldozatok tehetetlenek és eszméletlenek.
     Különleges hátrány: Azonnal és teljesen kimeríti a fluxtestet (tehát túlhasználási tünetet még épphogy nem okoz normál esetben).


Köszönöm, hogy elolvastad a víz iskola ismertetőjét és részletezését! Ha esetleg nem tudsz azonosulni az elvekkel, esetleg nem tetszenének a varázslatok, nyugodtan vess egy pillantást a többi iskola kínálatára!



A hozzászólást Nadyun összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Kedd Júl. 02, 2019 10:11 pm-kor. (Reason for editing : Nadyun)

Vissza az elejére  Üzenet [1 / 1 oldal]

Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.